Boekenlijstjes 4, 28 boeken verder

Het is alweer drie maanden geleden dat ik op mijn blog een boekenlijstje geplaatst heb. En dat is wel te merken ook want er zijn 28 boeken aan mijn lijst gelezen boeken in 2014 toegevoegd.

Voor de uitdaging "Ik lees Nederlands" tellen mee:
Verder heb ik ook de volgende boeken gelezen:

Van een flink aantal boeken staan er ondertussen recensies op mijn blog. Niet van allemaal, ik lees snel maar het schrijven van recensies kost me meer tijd. Dus ik kan niet alles recenseren wat ik lees. Op mijn Facebook pagina (Connie's Boekenblog) schrijf ik wel iets over deze boeken.

Recensies die ik nog ga plaatsen zijn:
Op dit moment lees ik Het geheim van Penumabra's boekwinkel.
Hou mijn blog in de gaten want er komt een leuke winactie aan met dit boek!

Het volgende boek ligt ook al klaar, namelijk Verslingerd van Lisette Jonkman. Op dit moment is mijn dochter Kelly het boek aan het lezen. Zij is fan van de boeken van Lisette Jonkman.
Ook hierover volgt nog meer nieuws.

Labels: