Winactie: 3 maal kans


Zoals ik al in mijn bericht "Boekenlijstjes 4" schreef, ben ik nu aan het lezen in "Het geheim van Penumbra's boekwinkel, 24 uur open". Inmiddels ben ik nu halverwege en vindt het een heerlijk en apart boek om te lezen.

Uitgeverij Lias heeft 3 exemplaren beschikbaar gesteld voor een win actie op mijn blog.
Het leek me leuk om deze keer niet te loten maar iets anders te doen.
Om kans te maken op één van de 3 boeken moet je onderaan dit artikel op mijn blog óf op mijn Facebookpagina reageren. Laat weten waarom jij dit boek graag zou willen winnen.
De uitgever kiest uit de leukste / origineelste antwoorden de drie winnaars.


Winactie in het kort
Reageer vóór 26 juli 2014 hier of op Connie's Boekenblog en vertel waarom jij dit boek wil winnen.
De uitgever kiest de 3 winnaars
Na bekendmaking van de winnaars heb je 2 weken om te reageren.

Succes.

Labels: