Fotoverslag CastleFest 2014

Een zonnige dag, gezellige sfeer en ontzettend veel om te zien. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ik het op Castlefest enorm naar mijn zin heb gehad. Hoewel dat vandaag waarschijnlijk niet aan me te zien was. Heel slim had ik mezelf goed ingesmeerd om verbranden te voorkomen. Helaas had ik de zonnebrand (hoe dom kun je zijn) in mijn ogen gewreven. Hierdoor liep ik de hele dag met kleine waterige oogjes rond en zag er niet vrolijk uit.
Gelukkig was ik dat wel en heb ik samen met Jeroen een erg leuke dag gehad. Jeroen heeft weer foto's gemaakt voor mijn blog en op http://jeroenmies.blogspot.nl staan nog meer foto's van Castlefest.

Natuurlijk ben ik ook bij de boekenkramen langs geweest, als boekenwurm kan ik daar niet wegblijven.

Voor Fantasywereld mocht ik het nieuwe boek Vuurstorm van Pepper Kay ophalen. En bij Rianne Lampers kreeg ik een boek mee om in september te verloten, als mijn blog één jaar bestaat. Hopelijk worden er nu mensen nieuwsgierig...?
Ook met andere auteurs gezellig staan kletsen en weer veel mooie boeken gezien. Toch maar twee boeken gekocht omdat mijn nog te lezen stapel nog behoorlijk hoog is.

Ook een workshop recensie schrijven gedaan. Er werd een kort verhaal van Esther Scherpenisse besproken. Hierbij leuke mensen ontmoet en interessante gesprekken gehad. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Hier en daar naar muziek geluisterd, langs kraampjes geslenterd en mijn ogen uitgekeken naar de prachtig geklede bezoekers.

Kortom een gezellige topdag samen met Jeroen.








Labels: ,