Winactie: Het meisje met alle gaven

Gisteren plaatste ik op mijn blog mijn leeservaring van Het meisje met alle gaven van M.R. Carey.

Er kwamen veel reacties op mijn bericht in de diverse groepen waar ik het bericht geplaatst had. (Erg leuk vond ik dat). Daarom heb ik uitgever A.W. Bruna gevraagd of ik mijn recensie exemplaar op mijn blog mocht verloten. Binnen enkele minuten kreeg ik al bericht dat dit goed was.
Dus heb ik deze maand een extra winactie op mijn blog.


Je kunt kans maken op dit boek door te reageren onder dit bericht op Connie's Boekenblog. Of door te reageren onder het bericht op de Facebookpagina van Connie's boekenblog.

Tot en met 8 maart kun je reageren om kans te maken op dit boek.

Wanneer de winnaar bekend gemaakt is heb je 1 week om te reageren anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes.

Labels: