Leesmarathon 2

Zondag 21 juni 17:00

Deel 1 van de Millennium trilogie is uit. Later dan ik verwacht had, het is niet een boek om even snel te lezen. Het staat vol namen, gebeurtenissen zodat je als lezer echt goed bij de les moet blijven.

Maar het is zeker de moeite waard, net als jaren geleden ben ik weer zeer onder de indruk van het boek. De grote lijnen kende ik al maar alle kleine details en fijne nuances waren weg gezakt.

Dus het lezen was wat verhaal betreft ook deze keer boeiend, de schrijfstijl vind ik nog steeds pakkend en meeslepend.

Het was vermoeiender als ik gedacht had, dat is wel aan mijn kleine "leesogen" op de foto rechts te zien. Maar wel erg leuk.
En de uitdaging is wat aan de grote kant. Geen kans meer van slagen om vandaag in deel 3 te beginnen, laat staan uitlezen.

Ik ga nu kijken hoe ver ik nog kom vandaag in deel 2: De vrouw die met vuur speelde.

Op Twitter en Facebook kun je nog volgen hoe het gaat met de leesmarathon. Deze week schrijf ik nog wat hier over het laatste deel van de leesdag.

Labels: