Zondag 21 juni: Leesmararathon

Zondag 21 juni, op de langste dag van het jaar, organiseert uitgeverij A.W. Bruna een leesmarathon.
Een aantal lezers gaat die dag proberen zoveel mogelijk te lezen van De millennium trilogie van Stieg Larsson. Tijdens het lezen delen ze hun ervaringen via blog en/of social media.

Mij is ook gevraagd of ik mee wil doen. Dat zag ik gelijk wel zitten om meerdere redenen.
Al heel lang roep ik dat ik deze serie nog een keer weer lezen. Maar het komt er steeds niet van. Dit is een ideale gelegenheid om de boeken te herlezen en te ontdekken of ik nog steeds zo onder de indruk ben als de eerste keer. Zeker nu deel 4 (Wat ons niet zal doden) in augustus uit komt.
Het lijkt me ook heel leuk om te doen en te lezen wat de ervaringen en meningen van de andere lezers zijn.
Als laatste vind ik het een heerlijke smoes om even helemaal niets te doen. De kinderen zijn hier oud en wijs genoeg voor. Ik staak dus deze dag en doe niets anders als lezen en berichten plaatsen. Om het vol te houden trakteer ik mezelf waarschijnlijk op iets lekkers als chocolade of chips.

Vandaag kwamen de boeken binnen. Wat een aanwinst voor mijn boekenkast want deze serie had ik nog niet. De boeken had ik in de bibliotheek geleend.

Hou mijn blog en social media dus op 21 juni in de gaten. Ik hou jullie daar op de hoogte.
Dan ga ik zo man en kids op de hoogte brengen dat ik een dag vrij neem....

Labels: