Winactie december: maak kans op "Gangster Anders en zijn vrienden" van Jonas Jonasson

Vandaag kreeg ik een recensie boek bezorgt namelijk Gangster Anders en zijn vrienden (en een enkele vijand) van Jonas Jonasson.
Jonas Jonasson is ook de auteur van de boeken "De honderdjarige man die uit het raam klom en verdween" en "De zonderlinge avonturen van het geniale bommenmeisje".
Over beide boeken heb ik veel leuke reacties gelezen dus ik ben zeer benieuwd naar het verhaal van gangster Anders. Ik ga snel beginnen met lezen en mijn recensie komt natuurlijk op mijn blog te staan.

Voor wie het boek ook wil lezen mag ik van Overamstel uitgevers 1 exemplaar verloten.

Dit is de tekst op de achterflap

Gangster Anders
Johanna
Per
Een illuster drietal verovert de wereld!
Gangster Anders, vers uit de gevangenis; de pastor Johanna, recent uit haar kerk gezet; en Per, receptionist in het hotel waar ze verblijven, kleinzoon van een geruïneerde miljonair.
Een snood plan smeden ze: Anders moet goedbetaalde vuile klusjes gaan opknappen voor de Zweedse onderwereld, de pastor en de receptionist worden zijn strategische partners.

Gaandeweg blijkt Gangster Anders maar matig geschikt voor de job en dan begint hij zich op een dag in de Bijbel te verdiepen. Hij besluit een kerk te stichten, de kerk van Anders, met als motto: geven is beter dan nemen. Daar zijn Johanna en Per het maar gedeeltelijk mee eens. Met inmiddels de halve onderwereld achter zich aan moeten zij als de bliksem een nieuw, lucratief plan verzinnen. ......


Je kunt meeloten voor het boek door te reageren onder dit bericht. Of door te reageren onder het bericht op de Facebook pagina van Connie's Boekenblog.

Tot en met dinsdag 8 december 2015 kun je reageren om kans te maken op het boek.

De winactie is alleen voor adressen in Nederland en België

Als de winnaar bekend is gemaakt heb je één week om te reageren, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.


Succes

Labels: